Pagina's

woensdag 6 augustus 2014

Kendall Jenner for Teen Vogue

Kendall Jenner is gestrikt voor de covers van het septembernummer van Teen Vogue. Covers? Ja, want deze maand wordt Teen Vogue uitgebracht met twee verschillende covers en laat het nou net zo zijn dat Kendall op beide covers staat.


Kendall is samen met Kylie mijn favoriete Kardashian halfzusje. Hun kledingstijl vind ik leuk en over hun Instagram plaatjes maar niet te spreken. De covers van Teen Vogue waar Kendall dus op staat vind ik erg mooi. Het zijn twee verschillende covers maar toch beide prachtig. 

 


De andere kiekjes van Kendall voor het blad zijn niet zo mijn stijl, maar ik vind ze wel mooi. Ze zijn stoer, maar niet te (als je begrijpt wat ik bedoel) en dat vind ik juist zo mooi aan deze foto's.



Make today amazing!

love


Geen opmerkingen:

Een reactie posten