Pagina's

vrijdag 30 januari 2015

Dingen waar ik blij van word #4

Photo

1. Donuts. Heel veel donuts.

2. Plannen maken om te gaan reizen als ik volwassen ben.

3. Analoge camera's/foto's.

Travel ♡
4. Plannen maken om later een jaar te gaan studeren in het buitenland.

5. Merken dat ik steeds beter word in hardlopen en langere afstanden kan rennen.

6. De serie Downton Abbey. Ge-wel-dig. De accenten van de acteurs alleen al zijn een reden om deze serie te bekijken.

Untitled
7. Koffie.

8. Sneeuwlandschap.

9. Lekker lang uit kunnen slapen.

10. Het gevoel dat je krijgt nadat je een dag productief bezig bent geweest.

Make today amazing!

love

4 opmerkingen:

  1. Ik kan me helemaal vinden in je lijstje! Leuk artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Donuts!! Ja, daar kun je mij ook wel blij meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken veel punten uit dit lijstje die mij blij maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met je geweldige beste vriendin afspreken hihi

    BeantwoordenVerwijderen