Pagina's

woensdag 28 januari 2015

Droogshampoo - Kruidvat

We kennen het allemaal wel: van die dagen waarop je haar vettig aanvoelt en er met geen mogelijkheid volume in te krijgen is. Ja, lastig. Vandaag een review over een budget product dat een einde moet maken aan die lastige vettige haren. Ik heb het over de droogshampoo van Kruidvat.

Dit is mijn haar op de dag dat ik het eigenlijk zou moeten wassen, maar het uitstelde. Ik heb alleen mijn haar geborsteld en er verder niks in gedaan. Op de foto is niet duidelijk te zien dat mijn haar een beetje vet was (al denk ik niet dat jullie zitten te wachten op een close-up van mijn vette haar), maar dat was het wel. Het is wel duidelijk te zien dat mijn haar erg volumeloos is. Nou is deze droogshampoo niet bedoeld om volume te creĆ«ren, maar ik vermeld het wel omdat sommige meiden dit misschien belangrijk vinden om te weten.

De droogshampoo spuit ik bij de wortels van mijn haar. Dit doe ik aan beide kanten een paar keer (ik haal elke keer een pluk haar weg en breng die naar de andere kant van mijn hoofd, zo werk ik mij hele haar af)

En dit is mijn kapsel nadat ik de droogshampoo in mijn haar heb aangebracht. Duidelijk is te zien dat het volume in mijn haar is toegenomen. Helaas duurde dit maar voor een klein kwartier, toen was het er alweer uit. Jammer, maar dat is natuurlijk niet waar het omgaat bij deze droogshampoo, dat is natuurlijk dat je haar wat minder vet is geworden. Ik vind het jammer dat op de foto's niet goed te zien is dat mijn haar minder vet was geworden want dat was het wel degelijk. Mijn haar voelde niet super schoon aan, zoals na een wasbeurt bijvoorbeeld, maar deze droogshampoo is een prima alternatief voor als je je haar niet hebt gewassen en het erg vet is.

Ik ben enthousiast over deze droogshampoo. Hij werkt goed, is goedkoop en heeft ook nog eens een hele lekkere geur. Hij ruikt namelijk erg fris en die geur bleef ook de hele dag in mijn haar hangen. Lekker! 
Deze droogshampoo is een echte aanrader qua vettig haar, maar als je een droogshampoo wil die ook nog eens zorgt voor meer volume in je haar is dit geen aanrader. Ik was blij verrast om te zien dat ik na gebruik van deze droogshampoo meer volume in mijn haar kreeg, maar die vreugde was niet van lange duur. Het volume verdween al na een kwartier. Dat is wat jammer, maar voor het doel waar 'ie eigenlijk voor is bedoelt is dit product perfect!

Kruidvat - 2,49 euro

Make today amazing!

love






4 opmerkingen:

  1. Oeh lijkt me een heerlijke droogshampoo, ik ben al een tijdje op zoek naar een fijne droogshampoo. Deze lijkt me erg fijn voor vettig haar en lekker goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, zeker voor zo'n prijsje!
    liefs
    www.thetravelrecipe.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat de vollume er zo snel uit gaat. maja daar is t idd niet voor bedoeld.

    BeantwoordenVerwijderen