Pagina's

donderdag 22 januari 2015

January wishlist

Het is alweer lange tijd gelden dat ik voor het laatst mijn wishlist heb gedeeld met jullie, dus vond ik het daar wel weer eens tijd voor. 
Deze wishlist is van de maand januari en is best wel random omdat er deze keer niet alleen fashion items op staan, maar ook dingen zoals een boek en een broodtrommel.
Let's get started!


Dat ik fan ben van hardlopen en hardloopkleding wisten jullie waarschijnlijk al. Dat verklaart meteen waarom deze items op mijn wishlist staan haha. In mijn hardloop garderobe ontbreekt nog een basic hardlooplegging, die ik wel graag zou willen hebben. En omdat het steeds kouder wordt ben ik ook opzoek naar een lekker warm hardloopvest. Dit vest van H&M is lekker basic en heeft van die gaten waar je je duimen in kunt stoppen zodat ze lekker warm blijven. Heel handig! Beide items zijn van H&M.

Looking for Alaska
Omdat ik Engels een mooie taal vind en het misschien wil gaan studeren, wil ik meer Engelse boeken gaan lezen. Het boek 'Looking for Alaska' schijnt een echte aanrader te zijn en ik ben er ook wel benieuwd naar. Het boek gaat over Miles die naar een kostschool gaat en daar verliefd wordt op Alaska Young. Het boek is ingedeeld in 2 delen. Het ene deel gaat over de dagen voordat er iets gebeurt en het andere deel over de dagen nadat er iets is gebeurd. Dat klinkt erg mysterieus, maar ik wil geen spoilers geven (helaas heb ik die wel per ongeluk gelezen). 
Ik denk dat ik een review ga schrijven van dit boek als ik 'm uit heb, want ik ben er wel erg benieuwd naar en wil het ook met jullie delen.

Sinds een maand heb ik een nieuwe laptop, en die wil ik natuurlijk goed beschermen. Ik ben al een tijd opzoek naar een mooie hoes en na lang zoeken heb ik een leuke gevonden, namelijk de hoes van de afbeelding. Ik heb 'm bij MiniInTheBox gevonden. Misschien dat ik 'm ga bestellen, eerst nog maar even goed rondkijken of ik ergens anders een nog leukere zie.


Een broodtrommel? Jep, een broodtrommel. Waren broodtrommels vroeger nog voor nerds, tegenwoordig zijn er super leuke lunchboxen te vinden in allerlei vrolijke kleuren. Deze is van het merk Happy Jackson en ik vind 'm erg gaaf! Op de voorkant staat 'Yay lunch!' en onder de zwart-wit gestreepte band staat 'yum!'. Dat maakt deze lunchbox een echte eyecatcher. Helaas is het merk Happy Jackson maar beperkt te verkrijgen in Nederland. Ik weet wel dat het merk bij Urban Outfitters en Asos te verkrijgen is, en ik geloof dat deze broodtrommels ook bij Loods 5 te verkrijgen zijn.

Nou dat was mijn wishlist voor deze maand. Zoals ik al zei is het lekker random!
Geniet nog van de maand januari ook al duurt 'ie niet zo lang meer.
Gelukkig is mijn toetsweek voorbij en kan ik weer lekker bloggen! Ik besefte me trouwens dat de laatste outfitpost meer dan een maand geleden is. Wow. Dat was niet mijn bedoeling. Anyway, morgen ga ik weer outfitfoto's maken dus er komt binnenkort weer een outfitpost.

Make today amazing!

love


2 opmerkingen: