Pagina's

zaterdag 24 januari 2015

Winter - Outfit

Na meer dan een maand geen outfitpost meer gedaan te hebben, vond ik het weer eens tijd worden om er een te maken. Deze outfit is van afgelopen vrijdag en wat was het toen koud zeg! Door de kou waren de bomen wit en dat vond ik erg mooi. Een geschikte plek voor outfitfoto's dus!



Jas-The Sting // Broek-Only//Sjaal-Mama//Trui-The Sting//
Schoenen-Blackstone//Wanten-Cadeau

Volgens mij heb ik nooit mijn 'nieuwe haar' laten zien. In december was ik mijn lange haar zo zat en besloot ik het af te laten knippen. Daarbij werd ik ook geïnspireerd door het haar van Sara Donaldson, van de blog Harper & Harley, dat ik zo leuk vind.
Toen ik in de kappersstoel zat was ik wel een beetje nerveus. Mijn haar was redelijk lang en toen de kapster de schaar erin zette, moest ik toch wel even slikken. Maar ik ben blij met mijn 'nieuwe haar'. Het voelt een stuk lichter en gezonder.

De sjaal die ik draag is van mijn moeder en heb ik min of meer toegeëigend. Ik vind 'm zo mooi passen bij mijn jas! Verder draag ik mijn nieuwe jas waarvan ik de kleur erg mooi vind. En, omdat het zo koud was, draag ik een lekkere fluffy trui <3

Make today amazing!

love




9 opmerkingen: