Pagina's

maandag 16 februari 2015

Blush my lips

"Ik heb vandaag iets super dappers gedaan." "Wat dan?" "Ik heb een felle lipstick gekocht." *stilte*  "Maar dat is toch helemaal niet dapper ofzo?"
Oké, ik geef toe dat het kopen van een felle kleur lipstick niet bepaald een heldendaad is, maar voor mijn doen is het best dapper. Ik ben namelijk niet zo van de felle make-up, maar sinds ik fan ben geworden van rode lipstick vond ik het tijd worden voor mijn eigen fel gekleurde lipstick.




Ik ging voor een lipstick uit de long lasting lipstick collectie van Essence. Uit deze collectie heb ik al een licht roze variant en daar ben ik erg enthousiast over, vandaar dat ik voor een lipstick uit dezelfde collectie ging.

Dit is de Essence long lasting lipstick 12 blush my lips; een (donker)rode lipstick met een vleugje roze. Juist deze mix van rood en roze spreekt mij aan omdat hij goed past bij mijn huids-en haarkleur, iets wat ik erg belangrijk vind bij een lipstick. Daarnaast ziet deze lipstick er chic uit met de gegraveerde E van Essence in de lippenstift zelf. En dat alles voor maar 2,39 euro! 


Hier nog even twee full face foto's. Zoals je op de laatste foto kunt zien ben ik erg blij met deze lipstick. Hij blijft lang op mijn lippen zitten, helaas vervaagt de kleur wel na een flinke maaltijd, maar als je kijkt naar de prijs - kwaliteit verhouding is dat helemaal niet erg. 

Verkrijgbaar bij o.a Kruidvat - 2,39 euro

Make today amazing!

love



2 opmerkingen: