Pagina's

maandag 23 februari 2015

Vaarwel en hopelijk tot ziens

De titel van dit artikel is een beetje dramatisch, maar het beschrijft wel precies wat ik in dit artikel aan jullie wil vertellen.

Ik ga stoppen met bloggen op Make today amazing. Maar niet getreurd, jullie zijn nog niet van mij af. Ik ben namelijk een nieuwe blog gestart, genaamd Note-Lines. Op 24 februari gaat deze nieuwe blog online en zal ik jullie weer voorzien van artikelen.



Maar waarom een nieuwe blog? Nou het zit zo. Toen ik deze blog begon was ik super enthousiast. Dat is natuurlijk leuk en aardig, maar door dat enthousiasme dacht ik niet goed na over bepaalde dingen. Een voorbeeld hiervan is de blognaam van deze blog en de bijbehorende URL, die allebei nou niet bepaald kort en makkelijk te onthouden zijn. Ik ergerde me al lange tijd aan de lange blognaam, dus besloot ik een tijd geleden om een nieuwe blog te beginnen. 
Ik verzon een leuke (korte) blognaam (waar ook nog eens mijn naam in zit: 
e-Line(s)) en verdiepte me in html-codes om een zo mooi mogelijke lay-out te maken. 

En nu is het eindelijk zover. Morgen gaat mijn nieuwe blog online en zal ik jullie weer wekelijks voorzien van artikelen. Note-Lines zal qua artikelen niet veel verschillen van Make today amazing, maar het onderwerp fashion zal wel vaker aan de orde komen. Ook zal ik vaker gaan schrijven over mijn persoonlijke leven, in de vorm van plogs, zodat jullie wat meer over mij te weten komen.

Het voelt gek, bijna alsof je afscheid neemt van iemand waar je een tijd lang lief en leed mee hebt gedeeld. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen van deze blog en al jullie lieve reacties. Ik vind het altijd super om te zien dat een artikel goed in de smaak is gevallen en jullie reacties maken me blij.
Ik hoop jullie daarom snel terug te zien op Note-Lines! 


(let op: deze link doet het pas op 24 februari 2015 16.00 uur)


Love,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen